Aquesta prova pilot servirà per detectar les necessitats i les mancances del sistema i poder implementar-la posteriorment a tota la comarca. De moment, la resta de famílies usuàries seguiran fent la inscripció en paper, tal com s’ha vingut fent fins ara. Però quan es posi en marxa el sistema telemàtic de forma global, aquest suposarà un gran estalvi de temps i de paper tant a les famílies com a l’administració.
Per accedir a la inscripció telemàtica, les famílies de l’Escola Bellaterra de Cerdanyola del Vallès han de clicar al banner que trobaran a la portada de la pàgina web del Consell Comarcal www.ccvoc.cat.
La primera convocatòria del servei de transport escolar és del 10 al 14 de juny i és per a renovació o modificació de dades d’actuals usuaris. La segona convocatòria, per a noves sol·licituds i per a renovació o modificació de dades d’actuals usuaris/es de 6è de primària i 4t de secundària que hagin de repetir curs al mateix centre docent serà del 20 de juny al 3 de juliol de 2019. I la tercera convocatòria, del 2 al 6 de setembre de 2019.