Aquest dimarts s’han instal·lat 6 objectes publicitaris il·luminats (opis) a les estacions de Plaça Catalunya, Provença, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Terrassa – Rambla i Sabadell – Plaça Major. Aquest dijous 22 de novembre també s’han instal·lat 140 cartells (tertúlies) a 5 trens de la línia del Vallès, on hi romandran durant 4 setmanes, durant les quals es promocionaran els espais més emblemàtics del Vallès Occidental.
La campanya es dirigeix al públic de proximitat, als mateixos habitants de la comarca, a fi que coneguin l’oferta del Vallès Occidental i els atractius turístics que ofereix. Amb “Com el Vallès no hi ha res” es vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l’activitat econòmica a la comarca i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès.
Aquesta campanya també va acompanyada amb l’edició d’altres materials de difusió dels atractius turístics de la comarca, que es podran trobar a diferents punts d’informació, als hotels de la comarca així com a les diferents fires on participa el consorci. En paral·lel s’ha iniciat una campanya online a les xarxes socials de l’entitat sota el “hashtag” #viuelvalles #comelvallesnohihares. La campanya a més té com a eix vertebrador la poesia de Pere Quart.