El Consell Comarcal del Vallès Occidental fa aquests dies un nou pas en el desplegament de l’Administració Electrònica. Es posa en marxa la Carpeta Ciutadana al portal corporatiu, un espai on els ciutadans i ciutadanes podran consultar els tràmits que realitzin amb l’ens comarcal i on podran recuperar informació i documentació. L’accés a la Carpeta Ciutadana es pot trobar a la pàgina web del Consell www.ccvoc.cat, als banners de l’esquerra, així com als enllaços corresponents a la seu electrònica i al portal de transparència. (https://seu.ccvoc.cat/siac/)
Aquesta Carpeta Ciutadana és una de les funcionalitats que es poden obrir gràcies a la implantació del nou gestor d’expedients i documents electrònics de què disposa en Consell des de l’inici de 2018. Inicialment, des d’aquest portal es poden realitzar els següents tràmits: validació de documents digitals, consulta del registre presencial, consulta del registre telemàtic i consulta de la bústia de les notificacions electròniques.
La Carpeta Ciutadana anirà incorporant les diferents consultes que s’obrin al ciutadà referents a la tramitació de registre i expedients al gestor d’expedients. Així mateix, permetrà anar substituint els tràmits e-TRAM per tràmits desenvolupats directament al nou gestor d’expedients, amb la millora en l’eficiència de tramitació que això suposarà. L’any 2017, es van registrar 255 tràmits a través d’e-TRAM.