El president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez ha mostrat “molt satisfet per la participació. S’han creat 6 equips, amb la participació total de 26 persones i fins i tot algunes han participat en més d’un projecte. El propi personal de la casa ha estat qui ha decidit els projectes seleccionats i han sortit escollits quatre projectes que es desenvoluparan aquest 2017. Val a dir, però, que tots els projectes serien factibles de realitzar i que tots tenen un contingut atractiu”.
Amb un 75% de participació de les persones del cens, el resultat final és el que es detalla a continuació:
215 punts: Intervenció en equinoteràpia social amb adolescents del Vallès Occidental. Realització de sessions voluntàries d’aprenentatge de caràcter individual i grupal. S’ensenyarà als joves a participar com a auxiliars d’equinoteràpia, millorant de forma indirecta habilitats com la seva autoestima, la flexibilitat, l’empatia, …
121 punts: Detecció a les aules. Realització d’accions formatives per tal de millorar la detecció de possibles situacions de negligència/maltractament familiar.
76 punts: Sensibilització contra el canvi climàtic i millora de l’entorn. Realització d’actuacions per informar, sensibilitzar i canviar hàbits per tal d’assolir un estalvi energètic alhora que econòmic, així com fomentar actituds més respectuoses amb el medi ambient.
66 punts: Transformant el Vallès, Transformant el món. Informar, sensibilitzar i formar sobre els objectius de Desenvolupmaent sostenible aprovats per nacions Unides mitjançant una activitat de joc.
44 punts: Millora de la gestió dels recursos humans. Millora de dos procediments relacionats amb la gestió dels recursos humans: A) Activació del mòdul de gestió d’incidències de personal per tal d’optimitzar el temps de gestió i portar a terme el control i validació en suport electrònic. B) Incorporació a la intranet d’un mòdul d’autoservei (PORTAL DEL TREBALLADOR) per tal de consular i actualitzar informació de caràcter personal.
38 punts: Cooperació internacional. Hàbits senzills i bones costums per evitar malalties.”À manger, je me lave les mains”. Mitjançant jocs i activitats realitzades en l’entorn escolar, fomentar l’hàbit de rentar-se les mans per tal de prevenir el desenvolupament de malalties infeccioses.