Buscador per paraules clau
12 juliol 2016

El Vallès Occidental estrena nova imatge de promoció i inicia una nova etapa en les polítiques turístiques

El Vallès Occidental compta amb una nova imatge que l’identifica com a territori i que dóna el tret de sortida a una nova etapa en les polítiques de promoció turística. La imatge, molt vivencial, vol ser un nexe de connexió amb el territori, que augmenti el sentiment de pertinença entre la població i que promocioni els molts atractius de la comarca.

El Vallès Occidental compta amb una nova imatge que l’identifica com a territori i que dóna el tret de sortida a una nova etapa en les polítiques de promoció turística. La imatge, molt vivencial, vol ser un nexe de connexió amb el territori, que augmenti el sentiment de pertinença entre la població i que promocioni els molts atractius de la comarca.

La presentació de la nova marca es va fer ahir al CD Terrassa Hockey Matadepera, amb la presència de Víctor Puig, President del Consorci de Turisme, Mireia Solsona, Alcaldessa de Matadepera, i Ignasi Giménez, President del Consell Comarcal, acompanyats de representants polítics i personal tècnic dels ajuntament de la comarca, així com d’empreses del sector.

Durant la presentació, el President del Consorci de Turisme, ha donat a conèixer la nova imatge de promoció turística de la comarca, Viu el Vallès, unamarca més vivencial, moderna i propera que convida a descobrir i gaudir de territori. Ha explicat que “no només presentem una imatge, presentem una idea”.

Per la seva banda, el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Ignasi Giménez ha explicat que “aquesta imatge és alguna cosa més que un logo, perquè el que volem significar és un canvi d’etapa en relació a les polítiques de turisme de la comarca. Volem fomentar el sentiment de pertinença al Vallès Occidental”. En aquest sentit, l’alcaldessa de Matadepera, Mireia Solsona, va apuntar que “el turisme dóna molt de sí i el Vallès també: entorn, patrimoni, cultura, història, gastronomia… podem gaudir de tot”.  

3 eixos estratègics

El president del Consorci, Víctor Puig ha detallat també, els eixos estratègics amb què es treballa des de l’entitat: el turisme de proximitat, el turisme esportiu i el turisme de reunions. Victor Puig ha explicat que “el Consorci de Turisme treballa ara amb tres eixos principals. D’una banda, el turisme esportiu, perquè  som de les regions amb més equipaments esportius. Per això volem treballar en un nou portal de turisme esportius, per vendre i desenvolupar el valor que tenim en l’esport. Els altres dos eixos són el turisme de reunions i el turisme de proximitat, del qual avui ja us presentem una nova guia en un format ben original”. Paral·lelament també es treballa en la gastronomia  i la cultura així com en el turisme accessible.

Nous materials i nova guia pel turisme de proximitat

Durant l’acte també s’han presentat els nous materials de promoció turística: els manuals professionals de turisme esportiu, reunions i coneixement, i turisme escolar. Igualment,  s’han presentat i entregat als assistents, la nova edició de la guia Vallès, traduïda a diferents idiomes,i una publicació innovadora, pensada per al turisme de proximitat, que porta per títol Tria la teva aventura turística. Les viles més petites del Vallès Occidental.

 

Tornar

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedinmail